Ons kantoor werkt volledig papierloos.
Goed voor het milieu.
Facturen gemakkelijk aanleveren
Met de handige intuïtieve boekhoud app van Basecone lever je, waar je ook bent, gemakkelijk alle verkoopfacturen, inkoopbonnen- en facturen bij ons aan. Het aanleveren kan ook via e-mail en een aanlevervak op de computer. Het handige van Basecone is dat je in wel 20 verschillende formaten zoals pdf, doc of jpg je documenten bij ons kunt aanleveren.
Tijd besparen
Daarnaast heb je in Basecone ook de mogelijkheid om opmerkingen bij een bon/factuur te plaatsen. Super handig om de naam van je zakelijke afspraak te vermelden bij een horeca bon of aanwijzingen voor ons bij het verzorgen van je administratie. Bijvoorbeeld als een bonnetje per abuis met je privé bankpas betaald is. Dat scheelt weer vragen van onze kant.
Autorisatie module
Als je organisatie groter groeit, kunnen we ook de autorisatie module gebruiken. Hiermee kun je instellen dat facturen eerst goedgekeurd dienen te worden voordat ze betaald mogen worden.
Digitaal archief
Met Basecone raakt er niets meer kwijt en heb je samen met Exact Online gelijk een digitaal archief. Wel zo handig aangezien je je administratie 7 jaar dient te bewaren.
Dashboard & rapportage: hoe sta je ervoor?
We verzorgen vervolgens voor jou de administratie in Exact Online.
Exact Online is een betrouwbare en innovatieve software partij.
In Exact Online kun je via het dashboard op je computer of in een handige mobiele app, altijd en waar je ook bent, zien hoe je onderneming ervoor staat. Door een koppeling met je financieel plan of begroting kun je gelijk zien of je nog op de goede weg bent.
Indien je nog meer inzicht wilt kunnen we de administratie altijd koppelen aan uitgebreidere dashboard- en rapportage software. Bijvoorbeeld Visionplanner, Speedbooks of we kiezen voor een maatwerk oplossing zoals power BI. Samen bepalen we de KPI’s en selecteren de gewenste software oplossing zodat jij kunt sturen op de cijfers.
Verkoopfacturen sneller betaald
Als je het handig vindt kun je in Exact ook je verkoopfacturen maken. Hierbij kun je een iDeal linkje meesturen waarvan gebleken is dat hierdoor klanten sneller betalen.
Automatische bankkoppeling
Voor de bankrekening maken we waar mogelijk een automatische bankkoppeling zodat wij gelijk alle bankmutaties ontvangen. Dit bespaart jou tijd, want hierdoor hoef je de bankafschriften niet meer te downloaden en apart naar ons te versturen.
Slimme financiële en fiscale tips
Gedurende het jaar krijg je slimme financiële en fiscale tips. Waar kun je nog belasting besparen, wat zien we bij andere ondernemers en wat is wanneer fiscaal slim om te doen?
Wil je samenwerken of heb je een vraag?
Neem vandaag nog contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Mail of bel met Iris hallo@accountantiris.nl of 020-244 04 37